خرید اقساطی تبلت ، لپ تاپ، موبایل، کامپیوتر

شرایط ویژه کارمندان و بازنشستگان :

خرید اقساطی

شرایط اقساط

  • سقف تسهیلات اعطایی برای هر دستگاه :2000000 تومان

(درصورت خرید بیش از یک دستگاه سقف تسهیلات تا 2500000 تومان قابل افزایش است.)

    • پیش پرداخت و مبلغ اقساط را از طریق نرم افزار محاسبه گر فوق محاسبه نمایید.

    روشهای بازپرداخت اقساط

    روش اول: بدون چک ضمانت

    1.گواهی کسر از حقوق(تعهد حسابداری از سازمان مربوط)

    2.چکهای اقساط

    روش دوم: فقط یک چک ضمانت

    1.چکهای اقساط:چک های حقوقی(کارمندی)

    2.چک ضمانت: یک فقره چک  از ضامن

    توضیحات مهم

    توضیحات مهم:

    1.به ازای هر قسط یک فقره چک دریافت میشود. در صورتی که در تعداد چک مشکل داشته باشید میتوانید به ازای هر 2 قسط یا 3 قسط یک فقره چک ارائه کنید و طبق فرمول زیر پیش بروید:

    تاریخ چک اول 45 روزه و تاریخ بقیه چک ها طبق روال

    مثال : تاریخ خرید مشتری 95/7/1 میباشد و میخواهد 2ماه به 2ماه چک بدهد

    چک اول : 45 روزه 95/8/16 و بقیه چک ها 95/10/16 و 95/12/16و…..

    مثال : تاریخ خرید مشتری 95/7/1 میباشد و میخواهد 3ماه به 3ماه چک بدهد

    چک اول : 50 روز 95/8/21 و بقیه چک ها 95/11/21 و 95/2/21و….

    2.مبلغ هر چک از 500000 تومان نباید بیشتر باشد.

    3.چکهای ماه اسفند حداکثر تا تاریخ 20 ام ماه باید نوشته شود. چک به تاریخ بعد از بیستم پذیرفته نمی شود.(برای مثال چکهای 21 اسفند به بعد تاریخ 95/12/20 باید زده شود)

    4.ضامن یا ضامنین و شخص ارائه کننده چکها جهت اقساط اشخاص مجزا می باشند.

    5.جهت استفاده از تسهیلات فوق، به هیچ موسسه و یا بانکی ارجاع داده نمی شوید.

    6.نیازی به مراجعه حضوری ضامنین نمی باشد.

    7.چک کارمندی یا حقوقی به چکی گفته می شود که مبلغ فیش حقوقی شخص، به همان حساب یا حساب دیگر متصل به همان حساب جاری چک واریز شود.

    8.کلیه چک های ارائه شده می بایست شرایط زیر را داشته باشد، در غیر اینصورت شرکت تعهدی در قبال پذیرش آنها ندارد.  پرینت 3 ماهه از حساب را جهت بررسی به ایمیل pantea_783@yahoo.com  و یا شماره تلگرام 09130157856 ارسال نمایید.

                    • حداقل دو سال از افتتاح حساب گذشته باشد.
                    • حساب بدون برگشتی باشد.
                    • میانگین حساب حداقل به میزان مبلغ اقساط درخواستی باشد.
                    • حسابها از بانکهای معتبر باشد(به غیر از پست بانک و بانک قرض الحسنه مهر ).
                    • حساب جاری متصل به سیستم شتاب و قابل وصول توسط تمامی شعب بانکها در سراسر کشور باشد.(حساب های سنتی مورد قبول نیست)
                    • جهت جلوگیری از خط خوردی لطفا از درج هرگونه توضیحات اضافه و معادل سازی خودداری شود .(چکهای خط خورده و مخدوش و پشت نویسی شده غیر قابل قبول می باشد)

    9.چک های ضامن یا ضامنین بدون تاریخ و بدون توضیحات اضافه در وجه «کامپیوتر پانته آ»  یا حامل صادرگردد.

    10.رسید چک های ضمانت به همراه فاکتور ارائه می شود.

    11.پس از پایان اقساط، چکهای ضمانت ابطال شده و بنا به درخواست مشتری عودت داده می شود.

    12.در صورت تمایل به استفاده از چکهای ضمانت در خریدهای بعدی (پس از پایان اقساط) درخواست عدم ابطال چک ها توسط مشتری به شرکت اعلام شود.

    13.هر زمان که شما آمادگی تسویه حساب کامل را به صورت یکجا داشته باشید این امر امکان پذیر است و در این زمان کلیه  چک های شما برگشت داده می شود و سود آن به شما برگردانده می شود.

    14.پس دریافت مدارک توسط شرکت، درصورتی که مشتری از خرید دستگاه منصرف شود، مبلغ 10 درصد قیمت دستگاه به عنوان خسارت دریافت میشود.

    15. با توجه به تغییرات قیمت روزانه بازار تا زمان تحویل دستگاه به مشتری امکان تغییر قیمت دستگاه می باشد .

    مدارک مورد نیاز

    مدارک مورد نیاز خرید اقساطی

    1.چکهای اقساط و چکهای ضمانت برطبق شرایط مذکور

    2.کپی کارت ملی از تمامی صاحبان چکهای ارائه شده(چکهای وصول اقساط + چکهای ضامنین)

    3.پرینت 3 ماهه از حساب بانکی (در صورت نیاز) ارسال شود.

    4.کپی آخرین فیش حقوقی چک های کارمندی ارائه شده (فیش حقوقی مربوط به صاحب چک ارائه شده باشد)

    5.کپی حکم کارگزینی برای کارمندان

    مراحل خرید اقساطی

    مراحل خرید اقساطی

    1.مدارک مورد نیاز را اسکن کنید.

    2.مدارک را به ایمیل pantea_783@yahoo.com ارسال نمایید.

    3.طی تماس با شرکت تأیید صحت مدارک را دریافت کنید.

    4.فرم مشخصات خریدار و ضامنین را از سایت دانلود و تکمیل نمایید.

    دانلود فرم مشخصات

    5.اصل مدارک را از طریق پست ارسال کنید.

    6.هماهنگی لازم جهت طریقه ارسال (پست، تیپاکس، باربری و…) توسط شرکت انجام می‌شود.

    7.حداکثر 12 الی 24 ساعت بعد دستگاه ارسال می گردد.

    مراحل بازگشت چکهای ضمانت

    1. حداقل دو هفته پس از آخرین چک اقساط طی تماس با شرکت هماهنگی لازم را انجام دهید.

    2. فرم درخواست چک های ضمانت را تکمیل و ارسال نمایید.

    3.توجه داشته باشید که در زمان خرید فاکتور صادره به نام چه کسی ثبت شده است در زمان دریافت چک نام شخص ذکر شود .

    دانلود فرم چک

    3.برای دریافت چکها به آدرس شرکت مراجعه نمایید.(چکهای مشتریان شهرستانی از طریق پست  ارسال می گردد.)