شرایط ضمانت نامه :

1-   طی دوره ضمانت دستگاه هر گونه ایراد یا نقص فنی به وجود آمده در قطعات دستگاه که ناشی از کیفیت ساخت و یا فرآیند مونتاژ باشد به صورت رایگان توسط شرکت پانته آ برطرف خواهد شد .

2-      موارد شامل ضمانت عبارتند از مادربرد-گرافیک-پردازنده-رم-صفحه نمایش -صفحه کلید-کارت های شبکه-مودم-هارد دیسک و بولوتوث

3-      مدت زمان اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ صدور به مدت 12 ماه به شرح ذیل می باشد :

–          شرایط ضمانت نامه در 12 ماه شامل تعمیر و رفع عیوب سخت افزاری به صورت رایگان می باشد .

–          خدمات نرم افزاری به درخواست مشتری 2 ماه به صورت رایگان می باشد . (کارت طلایی)

(این خدمات صرفا شامل نصب نرم افزارهای عمومی – درایوها و سیستم عامل هایی می باشد که توسط شرکت سازنده دستگاه پشتیبانی شده است.)

4  – خدمات اعم از نرم افزاری با سخت افزاری شامل تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک دستگاه نمی باشد و هرگز شرکت پانته آ هیچگونه تعهدی در قبال از دست رفتن اطلاعات مذکور نخواهد داشت .

5- تشخیص وجود یا عدم وجود ایراد سخت افزاری دستگاه بر عهده کارشناسان مرکز بوده و نظر نهایی قطعی و غیر قابل اعتراض خواهد بود .

6- هر قطعه یا دستگاهی که تحت شرایط این ضمانتنامه تعویض می گردد جز دارایی های شرکت محسوب خواهد شد .

7- واحد پشتیبانی شرکت پانته آ تمامی سعی و تلاش خود را جهت تعمیر و تحویل دستگاه در کوتاه ترین زمان ممکن می نماید لیکن طولانی شدن مدت زمان تعمیر با توجه به شرایط اجتناب ناپذیر است (حداقل زمان لازم برای ارائه خدمات نرم افزاری 24 ساعت و جهت خدمات سخت افزاری 72 ساعت می باشد)

8- هزینه حمل دستگاه به مرکز خدمات و بالعکس به عهده خریدار است .

9- دستگاه معیوب حتما بایستی با ارائه کارت ضمانت نامه مربوط به مرکز خدمات تحویل داده شود در غیر این صورت به عنوان دستگاه فاقد گارانتی شناخته خواهد شد .

10- جهت استفاده صحیح از باطری به دستورالعمل ارائه شده توسط کارخانه سازنده رجوع نمایید

11- خرابی پیکسل های صفحه نمایش بر اساس استاندارد ارائه شده توسط شرکت سازنده مشمول این ضمانت نامه می گردد.